//Forever Imperfect
HOT

Sunday, October 16, 2011 @ 6:31 AM | 0 Comment [s]


 
Cube korang bace ayat yang dekat atas ney :DD hee , pompan ney perasan hot kot . haha . tapee saye tauu awak baru nakk up ken sayang :D hee . sumpah menyirap dengan kauu . mulutt macam gampang je kenn ==' dengan akak aku pun nak kurang ajar :D apalaaa ? macam ney la en budak-2 zaman sekarang . mak bapak taa ajar yee sayangg :D meyhh kitee ajarr awakk , nakk ?  nakk ? tanakk sudaa :) suruh je mak awak tuu ajar kayy :D kite taa suke laa gado dengan budak-2 baru nak up macam awak neyy :D kitee taa kejar hot laa sayang , dekat neraka sanee lagi hot okayy :D 


korang nmpk x tulisan yng dihighligt kan wanre merah tu..okey yng tu aq copy dri blog nisaa.aq cme nk kwng thu yng bdk niey perasan HOT!AQ X ckp pown yng aq HOT.hahha..cbe kwng bce menyakit arn sty jer :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


I AM A GIRL WITH WIDE IMAGINATION THAN YOU CAN IMAGINE. THIS IS MY BLOG, MY RULES. DON'T EVER TRY TO COPY A SECTION IN THIS BLOG. WAS HAPPENING.I WILL PURPOSE ABOUT MY STORY IN OUTSIDE ABOUT LOVE,ABOUT MY PROBLEM AND ANYTHING ❤~
Navigations!

Diary About Budies


Let's Talk!