//Forever Imperfect
awesome day ✿

Wednesday, April 25, 2012 @ 2:34 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum :D 
hye guys,awesome x hari awk semua hari nie,kay kalau x awesome,meyh kite awesome kan diey :)
kite xthu kenape,happy gile-gile hari nie,dpt bekerjasama balik dgn  diorg mcm dulu,awk semua tahu,saat mcm nie lah kite tggu-tggu,semua gelak tawa bersame,kacau org same-same,walaupun penat jdi runner,tpi kite buang kan penat tu demi mereka :D kay mesti awk semua pelik,ape runner-runner nie,ape yg awesome sgt sampai mengudapet!
mule disini,kelab kerjaye iaitu kelab kite ade buat aktiviti untuk semua kelab,semua kelab dijemput hadir tpi hnye 5 org je :) ,yg jdi Fasi *ejaan fafar bg :) Tu bdk -bdk form3,bdk-bdk bru nk blja jdi fasii :) kiteorg lh yg bdk-bdk tu.mcm-mcm aktiviti kiteorg buat,benang dlm tepung,gelung ajaaib,uji minda,baling belon.tpi kite jdi runnar!ape itu runner,runner tu tkg kacau org,atau pun tolong semakan aktiviti :D ape yg terjadi mse aktivit itu kite xthu sbb kite sibuk dok baling tepung!sibuk dok tolong kumpulan yg xde petujuk,sibuk dok lari-lari kejar org semua sibuk :D Tahu tak awk semua tepung tu diimport dari singapantai tau :)hehe,btw semua fasi kena tepung :D peserta pon kena jugak,mase baling tepung tu,semua dok maki kite mcm-mcm keluar dri mulut,lek ar der,bru tepung bkn telur,okey semua kena tepung erkkk sampai kan tukang baling pon jadi hantu tepung!sampai kan adde org tu rampas tepung dri kite erkk,sbar je dgn akak-akak nie,cikgu pun ade main tepung baling kat kite :( aktiviti tu mmg best xthu lah nk cter mcm mane kat awk semua niey .mcm nk putarkan balik je mase nk mase tu je berulang - ulang :D tpi kan kiteorg suke bergotong-royong!kiteorg kena bersih kan kantin sekolah,erkkk paling malas nk buat,tmpat faizah jge separuh kantin penuh dgn tepung!nsb baik cikgu tolong kiteorg bersihkan,kiteorg terpakse balik lmbt :D
take a note syg :D
awk,sye mntk maaf sbb kotor kan bju awk :D sory kepade yg kena baling tepung tu,sory kay,itu hnye gurauan je,mengeratkan silaturahim je >,< sye maafkan kepade spe yg mengeluarkan kate-kate kesat kat sye tadi adatlah kan kalau kena tepung mesti lah mcm tu :D kay sye berterima kasih kepada yg telah kena kan sye balik,awk thu tak sye jdi hntu tepung tadi awk thu tak ? tpi sye maafkan biase lah ttu adat permainaan :D sye mintak maaf lgi sekali,kepada pengawas jgn lah hukum sye esok,kesian sye tau :(

#sye xde gmbr sbb sye lari sane sini :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


I AM A GIRL WITH WIDE IMAGINATION THAN YOU CAN IMAGINE. THIS IS MY BLOG, MY RULES. DON'T EVER TRY TO COPY A SECTION IN THIS BLOG. WAS HAPPENING.I WILL PURPOSE ABOUT MY STORY IN OUTSIDE ABOUT LOVE,ABOUT MY PROBLEM AND ANYTHING ❤~
Navigations!

Diary About Budies


Let's Talk!