//Forever Imperfect
sahabat ✿

Saturday, May 19, 2012 @ 5:28 AM | 0 Comment [s]



assalamualaikum :D
hye handsome hye cantik :)
 
   

awk,semua kenape!kenape!dan kenape!
kenape tahun nie kite bnyk sgt masalah,bnyk sgt gaduh,bnyk sgt!kenape ? semua org nk exam,semua org nk PMR,semua org stress!semua org ade masalah,tpi ade ke mereka tepi kan kwn-kwn mereka,aku tahu aku pon pnh buat kat korg !aku bad mood hari tu sbb aku,penat-penat pkir psl jualan aku penat semua push aku,smua nk cari salah dari aku,aku x ambik hairan pon aku biarkan je!,tpi aku baik balik dgn korg kan!xdelah aku lari dri korg,xde lah aku abaikan sampaikan 3 4 hari,jgnlah sampai satu malsh yg kecil kau nk bsar-bsar kan !kenape weyh!mmg kau pandai berkate-kate tpi kau jgn pkir bgus lah kn!tengok diri sendiri sblm ckp.hari tu dh buat semua dh luahkan ape yg x puas hati,aku ingtkan lepas semua dh luah dh xde,tpi malang sekali ade balik,,okey .heran btol dulu krg kwn rapat tpi skrg krg dh lain!!!!pandai kau ckp SEMUA ORG X PREFECT !tpi kenape kau nk tepikan diey,diey pon x prefect jgk weyhh!!dan pandai pulak kau marah aku psl status aku,pandai pulak kau ckp pasal dosa pahala dgn aku,dulu kau buat ade kiteorg tengking kau ckp psl dosa pahala!sakit tak hati kau bile aku updates mcm tu,sakitkan,mcm tu jgk lah diey sakit bile kau buat diey mcm tu!!pandai pulak text aku bagai!ah,ingt aku nk balas,aku pon xde krdt nk balas!!!HUKUM DIEY DOSA!hahha nk terglak aku bace,hbs kau mengupat xdosa pulakkk kan!!!klau kau ckp kau xprnh mengupat mmg kau TIPU lah sayang oiiii!nk benci aku dipersilakan weyh!!aku dh malas ambik tahu!!! :'(
damn!sedih bile kwn-kwn gdh,bile kwn-kwn huru hara dsbbkan satu sbb STUDY,PMR!semua org prnh berckp dgn lelaki.awk,sebelum ckp tngk diri sendiri prnh ke awk buat benda tu!



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


I AM A GIRL WITH WIDE IMAGINATION THAN YOU CAN IMAGINE. THIS IS MY BLOG, MY RULES. DON'T EVER TRY TO COPY A SECTION IN THIS BLOG. WAS HAPPENING.I WILL PURPOSE ABOUT MY STORY IN OUTSIDE ABOUT LOVE,ABOUT MY PROBLEM AND ANYTHING ❤~
Navigations!

Diary About Budies


Let's Talk!