//Forever Imperfect
cherating again :D

Saturday, June 2, 2012 @ 8:23 AM | 0 Comment [s]


assalamualaikum :D
hye handsome hye cantik :)
hye tadi PULAU KAPAS sekarang cherating pulokk dohh!hehhe lepas turun jetii papa terus rancang nk pergi rantau abang !okey kat rantau abang cari chalet semua x menarikk,lepas tu dekat ranatu abang xde ape nk buat,PENYU pun x naik sangat dekat situ,jadi mama ckp pergi cheratin kali nie dh dekat 4 kali kut kat cheating,dengan rela hati papa pandu kereta ke cherating,salah satu sbb papa ke cherating sbb ape dh penat drive *aik baru bpe jam drive dh penat ke? samapai kat cherating terus cari chalet dekat DUYONG ,dulu dekat little ape nth,okey dekat duyong pon boleh,alhamdulilah dekat duyong ade chalet ,ingtkan xde chalet sbb cuti sekolah kan :D


nie antara chalet ade deka duyong,lepas angkaut semua barang masuk chalet adik terus ajak g pntai *oii x penat ke kau mandi pantai,bukan kau je hitam dengan aku-aku hitam !dengan kaki yang penat terus menuju ke pantai.






tengokk bukan jadi orang dh adikk aku main pasirr :D lepas tu mase papa tengah naikkan wau,ade satu benda terjadii..alaoaloalaoalaoa



tengookk betul-betull jadi mcm satu pemandangan kan,dekat awannn tu.okeyy dh penat mandi,balikk chalet ape lagi makan malam time,*gmbr makan malam xdoo soryy!lepass makan bagai ingtkan nk pergi tengokk penyuu,mase tu hujan jadi balikk chalet tidoo,
pagi tu,semua pergi panati  kite dokk tido,,*anak dara ape nth niee lbgun-bgun org dh siap nk balikk,okey mandi-mandi bagai,terus papa bwakk pergi makan pagi bukan sarapan okeyy lepass tu tengokk penyuu :D








lepas tengokk penyuu shopingg timee,okey mase  untuk cari somethingg for budies!ingtkan nakk beli kat pulau kapas ,,tpi xsempatt *soryy sayang saya bila ko awokk kat cheratng je :D


antara  barang yang dibelii,,okeyy lepas tu,balikk KL,mesti ramai rinduu kitoo kann :D






 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


I AM A GIRL WITH WIDE IMAGINATION THAN YOU CAN IMAGINE. THIS IS MY BLOG, MY RULES. DON'T EVER TRY TO COPY A SECTION IN THIS BLOG. WAS HAPPENING.I WILL PURPOSE ABOUT MY STORY IN OUTSIDE ABOUT LOVE,ABOUT MY PROBLEM AND ANYTHING ❤~
Navigations!

Diary About Budies


Let's Talk!